Fisarna

 

                                                              Mattes hjärtegull fis :)

 

Var på föreläsning med Fredrik Steen. Kan jag varmt rekomendera.

                                                                  Kurragömma ??

                                                                        Snorfjärt


Ute på en promenad i det fina vädret. Vilja fick låna Millis väska eftersom att hon är väldigt förtjust i att dra i kopplet.. Blev lite bättre när hin fick koncentrera sig på väskan istället. Men bara lite :)


Fy Hunna va jobbigt det är att vara hund !!!


Servett?


Tar sa en häng




Promenad med Husse

Vilja har tydligen en hängbiljett på Milli...


Vovvarna vinkar av Husse o Matte..


Påkommen att gräva i Mattes land ???


Väntar på käket

Observera att jag använt Milli som pensel

Då va det dags för bad !!! Yippie tänker Milli, och fy bubblan tänker Vilja

När jag ändå sitter så här fint så passar jag på att släppa mig en högljud fjärt så det smattrar så där härligt i badkaret och sen så ser jag så oskyldig ut som jag bara kan.. Moahaha

Vet inte vad Vilja tycker är jobbigast... Millis fjärt eller badandet ?



Avslutar detta inlägg med denna härliga bild <3


Kommentarer
Postat av: .

Vilka härliga bilder! Milli verkar vara en rolig hund :) Fortsätt med inlägg! :)

2012-04-10 @ 12:30:31
Postat av: Linda

Tack så mycket :) fler bilder lär komma ;)

2012-07-29 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0