Upptäcktsfärder






Ute och springer på en stor och blöt fotbollsplan



Ute på en åker på väg ut till skogen för lite svampplockning



Mitt ute i skogen i Ankarsrum kommer en rottweiler så jag fick lägga in Milli i bilen eftersom hon precis hade fått sin vaccin spruta..



Milli ligger och spnar på vovven utanför :)
Hon har lärt sig att hoppa upp på hyllan i bilen... Tycker inte alls det va kul att sitta i bagageutrymmet.
När svärmor hade hand om henne en dag så hade hon lämnat Milli i bilen i ca 5 minuter. När hon kom tillbaka hade hon hoppat över till framsätet och där framme vid fram rutan låg det en påse med 15 st små socker skorpor..
Dom slicka hon i sig väldigt fort för när svärmor kom ut till bilen så va påsen tom. :)

Så nu har vi köpt denna bur att ha i bilen :
(min lillebror verkade gilla den med :) )



Dagens gåta:
Är utan huvud på morgonen men får tillbaks det på kvällen. Vad är jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0